Dags För Inflyttningsfest!

Och det kan bli riktigt trevligt känner jag :) Vaknade upp i morse efter en god natts sömn (bara ett lite småskumt samtal kl halv sex imorse från en kompis till T som tydligen "kommer hit på fest ikväll") och var på ett riktigt bra humör. Hoppade runt i alldeles för kort t-shirt å sjöng lite smått medan ja gjorde frukost, stackars Maria som sov här inatt måste ha trott att jag fått i mej nåt olämpligt ;p

Hur som helst, kul kommer det bli iaf. Kan inte bli annat när det vankas kalas med det grymmaste gänget i stan :D Är bara Teta som fattas (du är saknad vännen!) men hon är ju duktig och sliter på andra sidan jordklotet hon. Men men, det kommer fler anledningar till att kalasa så även hon kan va med :)

Kalaset hos Per igår var riktigt trevligt. Han bjöd på lite mat och hade gjort en tårta som såg jättefin och god ut! Per är nog lite av min kära granne, fast i killkropp om ni fattar. Mysigt! Vi tävlade lite intro-tävling som vanligt (jag och klass-M sög verkligen) och som vanligt vann det laget Kryckan råkade befinna sej i (inget illa menat, Elin :P). Per fick sej också lite olika paket som jag hoppas han blev lite nöjd med iaf. Om inte annat så får han se till att använda det när vi är där så vi tror att han blev nöjd :p

                            <-- Två av födelsedagsbarnets fina paket




Nu ska jag hoppa in i duschen och sen kommer mamma en sväng. Hon ska ju hjälpa mej med lite småplock inför kvällen. Som sagt, de kommer bli askul, det vet jag. Kan inte bli annat med mina pääääls :D Ha en bra dag alla!


                 <-- Jag och mina festligaste vänner!   -->      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0