Dear Diary

Så var "hatmatchen" äntligen spelad och en liten sten föll nog från mina minsta tjejers axlar tror jag. Skönt! Kul med handboll hela dagen, blev lite smårädd när jag kom på att jag inte hade några planer för söndagskvällen men det ringde ju Elin och styrde upp. En annan del av Köping på tv ikväll ju, det höll jag på att glömma!

Jag känner mej så jävla trött. Lilla Ego, fy skämms... jag måste sluta att tycka så synd om mej själv så fort det blir nåt. Jag är ju tyvärr lite för bra på sånt, även om det inte ens handlar om mej! Men imorgon ska jag iaf köpa mej en dagbok det första jag gör, det är nog något jag borde gjort för längesen, kanske redan i juni 06. Jag funkar ju lite så, att jag blir tokig om jag inte får skriva ner mina tankar och det var alldeles för längesen som jag skrev dagbok..

Nåt man iaf kan lita på när andra saker är lite uppochner är lördagssamtalen. Världens bästa Per inledde telefonskiftet 02.10, A tog över klockan 03,05 och P-A avrundade det hela vid 03.30-snåret. Ni hör ju själva hur påställt jag har det! Haha, det är inte så att jag klagar; jag är alldeles för nyfiken för att kunna stänga av mobilen under natten.. man vet ju aldrig om man missar nåt spännande ;p

Nu blire iaf Elins place. Härrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0