Drogtestad

Sådär ja, då vade avklarat. Brukar inte ha några problem med det där att kissa på beställning alls, men idag var det faktiskt lite svårt att klämma fram det som behövdes, om jag får vara lite frispråkig sådär. Och det får jag ju, eftersom det är min blogg och jag bestämmer vad jag skriver. Smart!

Idag ska jag försöka mej på att laga en så avancerad lunch som strimlad lövbiff och bambuskott. Kan bli hur spännande som helst ju! Fast för att kunna ta mej fram till spisen och göra någon mat överhuvudtaget så borde jag ta tag i all jävla disk som är kvar sen i lördags.. Okej, dåligt av mej, men jag va faktiskt inte hemma nåt igår, så de så! Och så kom jag på den briljanta idén att försöka använda min diskmaskin (jag har ju faktiskt en sån!) för första gången. Glatt stoppade jag in så mycket det bara gick och kände mej nöjd med livet. Ända tills de va dags att ta i pulvret och sätta igång... va fan, får ju inte igen pulver-locket, fattar verkligen inte hur det ska gå till! Hur svårt kan det va, känner jag? Jävla skit, jag har ju fortfarande lika mycket disk kvar :( Ska ta å klura lite på det där en sista gång annars ger jag upp. Ingen som kan säga att jag inte försökt då iaf!

igår var jag och grannen på bio, PS I Love You. Hur bra och mysig som helst, när dyker vår Gerry upp?! Det är väl dags snart känner jag ;D



                    Titta, vilken söt present man fick i torsdags! PS, I Love You, glöm inte det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Tjoho!
Krånglig diskmaskin det där!
Hur går du i skolan i veckan? Tänkte höra om du vill med å sola nånn dag, om du kan nån eftermiddag?
Puss

2008-02-18 @ 20:34:04
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0