Grattis Världens Bästa Per!

Idag blir allas vår Per 25 år, grattis till honom :) Detta ska ju självklart firas med lite kalas och paket senare ikväll, det blir nog kul. En bra uppvärmning inför morgondagens kalasande skulle jag tro, men jag ska iaf hålla mej helt nykter ikväll. Alkoholen spar jag till i morgon istället ;D

Idag har jag också haft en duktig-dag. Har städat som tusan här hemma, och fått i ordning massa saker. Snälla pappa har varit här och hjälpt mej. Nu ser det nästan klart ut ;D  Och det är ju faktiskt inte så mycket kvar att göra heller utan det är ju snart klart. Gött! Pappa nådde tilloch med att få upp lampan, efter lite pyssel och balanserande på stol + pall :) Det enda jag glömde göra idag var att sätta upp tavlan inne på toan, drygt att ha det kvar.. men men.. de kommer!

Haha, skulle kanske inte varit så snabb igår med att skryta över hur händig jag var, eftersom jag inte fick in pärmarna i morse. Var jätteduktig och noga igår; såg till så att det skulle bli jämnt och estetiskt snyggt... tyvärr är det ju skitsamma (men lite pluspoäng måste väl det ge ändå?!) eftersom jag fick göra om det nu efteråt, men nu så, efter lite extra-pyssel så har även det löst sej.. Jaja, va fan, man kan ju inte tänka på alla detaljer jämt heller! ;D

Blev bjuden på jättego lunch av mamma också. Som vanligt på fredagar, har liksom blivit lite av en tradition för oss. Mysigt, fast snart måste de va min tur att bjuda på lunch känner jag! (eerhm, typ.. IKEA? :P)

Nu ska jag gå kika lite i skafferiet, kanske har det dykt upp nåt gott å spännande sen sist (alltså, på de sista tio minuterna..). Antagligen inte, men de kan ju va värt ett försök! Annars finns risken att jag ber Maria att köpa med nåt till mej också... Det kan ju bli både gott och spännande! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0