Jag Är För Trött

Jag är för trött för att blogga nu egentligen eftersom jag har tillbringat kvällen med att slå in 19 paket till min kusin och ringt runt till ledare och spelare runt om i Värmland och ställt in matchen som skulle varit imorgon. Dryyygt! Dagen var kanonbra ända tills den blev jävligt dryg.. Haha, men ett par roliga inslag lättade ändå upp min tillvaro ;p Ja menar, jag kan väl också spela dum (och vääääldigt omtänksam) om det ska va så! ;D

Imorse blev jag förresten väckt av chefen från sommarjobbet, som undrade om jag kunde tänka mej att va uppskriven på vikarielistan. Oh ja! Absolut kände jag! Dels ger det massa pengar och det kanske även är en bra grej inför sommarn... jag vill ju verkligen få jobb där även i år och de skulle ju typ inte ta in nåra vikarier alls i år hörde jag.. så de gäller att sköta sej och visa hur otroligt duktig jag är på att skära papper om jag nu får chansen!

Nu blire sängen. Imorgon ska katten Felix tydligen hämtas :) Gonatt gonatt

Kommentarer
Postat av: Teresia

tjipp!

Haha katten felix? ska du skaffa nisse?
hur ska din stackars mamma kunna vistas dar i din lya da?:p
tror det ar hemfard harifran 5 april, gott! far se hur jag gor me allt sedan, allting marks!
kan bli drygt och vara hemma nar man inte har ett jobb i sommar oxa.. har tankt att en nodlosning kan va o lasa nagon sommarkurs pa universitetet i sanna fall.. men vi far se hure blir!
ha de finast!
Puss o kram

2008-02-16 @ 12:08:18
URL: http://taaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0