Jakten På En Mördare

Eftersom bloggen inte funkade igår kväll så fick ni aldrig höra om min otrooooligt spännande dag som jag hade igår. Den innehöll både jobb och TV-kväll me Maria och Elin, ni hör ju vad ni missade! Fast de är väl ungefär så jag vill att mina dagar ska se ut; först tjäna lite pengar och sen träffa de man gillar mest.

Idag har jag varit i skolan och gjort grupparbete. Vi passade också på att planera in vår "lek-kvart" som varje studiegrupp har ibland. Vi ska göra en samling, och leka både hundbenet och sjunga namnsånger. Blir antagligen jättekul för oss vuxna människor att krypa runt på golvet och voffa på varann.

Tänkte bjuda pappa på lunch idag också, men han var redan bokad. Han och mamma skulle tydligen luncha och det kanske var lika bra det med tanke på hur pepparstark maten blev :p Jag har gått framåt, men jag är inte helt kung på det här med kryddor måste jag erkänna ;p

Nästan det sämsta med min nya TV är att det inte medföljde batterier till dosan och det sämsta med mej är ju att jag inte tar tag i det och går och köper (försökte göra ett halvdåligt försök att skylla på att jag inte vet vilka det ska va igår, men det löste Maria åt mej på en sekund). Detta leder till att det program som är på när jag slår på TV:n blir liksom det jag ser, eftersom jag inte alltid orkar gå och byta. Nu är det någon serie som har ett timglas i startlåten, (kan heta nåt i stil med Våra bästa år eller så) och jag märker att det har inte hänt nånting på typ 2 månader. Hahaha! När jag flyttade in här så var det på någon gång och då letade de efter en mördare som sprang runt bland dem.. vilket de även gör i detta avsnitt.. :p Ändå såg jag någon gång att den där mördaren var i samma hus som typ poliserna å sånt där, och ändå kom hon undan. Såklart. Haha, vilka personer ser på sånt här egentligen?? (Okej, jag, uppenbarligen) men hallå? Fast å andra sidan, superbra med ett TV-program som man kan följa, sedan åka jorden runt på semester och komma hem och kunna hänga med från första scenen liksom. Asbra! ;p

Nu ska jag fixa klart med lite papper och sen bege mej till dagens träningar. De yngsta tjejerna jag tränar ska ta "handbolls-körkort" idag så vi ska ha ett "prov" på träningen. Hihi, de är hur söta som helst, springer runt och är nervösa och oroade över frågorna (som alla garanterat kommer klara). Goa tjejer helt enkelt! Jag vill också spela handboll, vore både behövligt och väldigt kul :) Var ju två år sen snart som vårt lag slutade.. tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0