J*vla Skit Också

Fanfanfan. När ska jag komma ur det här helt egentligen? Hur ska jag överhuvudtaget kunna komma ur det helt och hållet om han inte ger mej chansen? "Man lever bara en gång. Å jag vill inte leva resten av livet och tänka på hur det skulle varit, å hur det skulle bli.. utan jag vill ha dig i mitt liv!" säger han och försöker göra allt bra igen. Som om det någonsin skulle kunna bli bra igen.. men faaaan. Varför tänkte han inte på det lite tidigare i så fall?! Jag blir tokig;  på honom som vet precis vad han ska säga, och på mej själv som vet att han vet precis vad han ska säga och ändå har varit farligt nära att mjukna ett par gånger.

Jaja, som vanligt blir det bra snart igen, måste bara lugna ner mej lite och tänka bra tankar. Sprang nyss över till Per också för att låna en bok, skönt för då slipper jag köpa den! Ska ägna morgondagen åt att läsa den (kors i taket så verkar den rätt intressant) men ska nog faktiskt kika lite i den redan nu när jag lägger mej. För er som ville veta alltså, jag förstår att ni är många därute som inte kan sova bra om ni inte vet vad jag tänkt läsa innan jag släcker för dagen :p Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Mange

Jaja men de vet du :) föresten måste jag ju hålla mig väl med honom han är ju trots allt min blivande svärfar tydligen :D

2008-02-05 @ 17:52:16
URL: http://fuja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0