Många Säger...

att Alla Hjärtans Dag är till för den man är ihop med... inte sant. Ialla fall inte helt sant. Jag ser dagen som en dag då man kan visa lite extra hur mycket de man tycker om betyder för en. Därför tänker jag nu först åka hem till familjen och mysfika lite och sen åka hem till stan igen å äta go mat me mina  fina vänner :)
 
Idag fick vi göra Alla Hjärtans Dag-kort till varandra i klassen, ett rätt mysigt initiativ av den gruppen som stod för pysslet. Vi fick klippa och klistra lite hur vi ville, och det skulle också finnas med en komplimang på kortet till den personen man skulle ge till. Mysigt, och det kanske inte är alla som får uppskattning och sånt på annat håll, det vet man ju faktiskt inte! Jag spexade till det och slängde ihop en liten trevlig och mycket spontan Haiku-dikt, att nödrimma är godkänt tycker jag! ;D

                                                    Mysigt kort som jag fick från Emelie  :) 

Hoppas alla har en bra dag, och en extra stor puss vill jag ge alla mina nära&kära; både de jag träffar idag och de som befinner sej på lite andra platser runtomkring jorden..

Kommentarer
Postat av: Katherine

Hur go är inte du... o ja lovar. Idag ska ingen katt kissa på någons jacka:P
Puss puss på underbara Josefin=)

2008-02-14 @ 17:21:48
Postat av: Teresia

Glad alla hjartans dag! Hm, i efterskott, va lite mycket jobb igar sa hann inte skriva da..
Ledig imorgon, gooott!
Sen har vi teamdag pa mandag, sa 2 lediga dagar denna veckan, me like!
Ne nu ar det jobbdags! Som vanligt..:p
Ha de finast, och hoppas att alla hjartans dag var en bra dag! Halsa alla!

Puss & Kram

2008-02-15 @ 02:45:00
URL: http://taaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0