Plötsligt Händer Det

Japp, plötsligt händer det och den dagen var idag. Jag skrällar och gör två, två (2) inlägg på samma dag. Det ni kära läsare!!! Det är nämligen såhär att torsdagen är snart slut och helgen börjar närma sej. Det innebär att ett par  frågor dykt upp hos Hästen-Maria (vore på sin plats med ett liiite mer personligt smeknamn känner jag spontant) och säkert hos många andra också. Jag vill ju såklart stilla er nyfikenhet, och jag kan härmed meddela att svaren är ja. Ja; det blir fest på lördag och ja; Doris ville väldigt gärna titta förbi sa hon. Pratade med henne förut och jag sa att hon gärna fick hänga på. The more the merrier som vi brukar säga! Pratade med Elin förut också och hon avslöjade att Doris brukar extraknäcka som sjuksköterska lite då och då. Hon är liksom där och ser till så alla mår bra och det bådar väldigt gott inför lördagen tycker jag ;D Det är klart att jag alltid vetat att Doris verkligen varit en partyhöjjare osv, men att hon va utbildad inom sjukvården, de visste jag inte ;p Eftersom Doris har en förkärlek till jordgubbar så tänkte vi även spexa till det lite och blanda in lite jordgubbar i leken. Festligt värre! :D

Idag har jag och min kära granne kommit fram att det är så typiskt av vissa killar att inte vilja äta kakan eftersom den är för gammal, fast ändå vilja ha den kvar för att kunna lukta på den lite ibland... Eller va fan var de egentligen vi kom fram till?! Väldigt smart lät det iaf just då när vi sa det, så de så!

Nu blir det gonatt för min del. Imorrn är det sôôôôvmôôôôra. Gött dä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0