Tankspridd Och Livsfarlig

Jag har varit väldigt frånvarande och tankspridd de senaste dagarna. Jag har kommit på mej själv med att glömma bort helt vanliga saker; försvinna med tankarna ifrån lektioner och helt enkelt varit rörigare än vanligt. Men nu tog jag verkligen priset! Har precis kommit hem från en trevlig afton hos Katherine (idag la jag upp mina skor hatthyllan just in case en viss katt skulle få för sej att uträtta sina behov i närheten av nåt som är mitt) och kände redan när jag kom in här att nåt inte stämde. De va väldigt varmt i köket och ganska fort förstod jag varför.. jag hade helt enkelt glömt plattan på imorse när jag gick hemifrån! Fy farao, om jag har haft ont i magen de sista dagarna är det inget mot vad jag fick när jag upptäckte detta, va fan, jag hade verkligen kunnat bränna ner hela huset! Shit va hemskt! Jag måste verkligen försöka koncentrera mej mer på vad jag gör igen, det här håller inte!

Nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta läsa i boken jag lånade av Katherine, "Den lilla fången". Handlar om en tjej som blir misshandlad fysiskt och psykiskt av sin styvfar. Snacka om att inte ha det jobbigt  och hemskt på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0