Underbara Solen Kikade Förbi

Det tar emot att erkänna det, men det var nästan lite skönt att plugga idag, fast bara nästan såklart. Anledningen till att det inte var alltför drygt att sätta sej med skolboken var att eftersom solen varit framme hela dan idag så drog jag fram en stol och massa filtar och satte mej ute på altanen här hemma hos La Familia. Gött gött gött,har inget att klaga på! Var även ute och gick en promenad imorse, det gäller å passa på när det är fint väder :)

Har varit duktig och gjort massa andra braiga saker också; har bland annat skrivit matchbrev och skrivit ut massa handbolls-körkort som jag håller på att göra med mina småtjejer. Och så tog jag faktiskt ett varv med dammsugaren i mitt gamla rum också, det var liksom dags kände jag. Har ju i princip fått med mej alla saker hem till mej nu så snart kan mina föräldrar få tillbaka sitt favorit-sovrum på riktigt! :)

Och för alla er som undrat (jag vet att ni är många oroliga själar därute) så är Alla Hjärtans Dag-dejten fixad. Såklart. Var väl iförsej ingen som tvivlade ens en sekund på att jag skulle få en date fixad, antar ja ;p

Nu ska jag gå å hälsa på min bror som det känns som det var fem år sen jag pratade med sist. Sen ska jag fortsätta störa mej på jävligt okompetent personal som faktiskt finns lite här och där. Jag har tyvärr fått äran att träffa på ett exempel för inte allt så länge sen. Hoppas jag slipper vara med om det igen, för risken är nog stor att jag slänger ur mej en och annan kylig kommentar i såfall! :p

 




Såhär snygg är jag som ni ser, inte så konstigt att "Be-My-Valentine"-korten har börjat strömma in..


Kommentarer
Postat av: Mum

Hej min skatt! Jag vill bara önska dig en trevlig Alla Hjärtans Dag. Jag förmodar att inbjudningarna haglar in över dig, kom ihåg att välja med omsorg. Puss!

2008-02-14 @ 08:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0