2008 It Is

Precis som jag trodde blev även detta nyår mycket lyckat och trevligt. Det brukar ju bli så när man umgås med de man tycker om mest :) Kvällen bestod av god mat, goda drinkar, trevligt folk, en rolig tävling som mitt lag råkade va med och vinna och skumpa på tolvslaget. Bland annat!

                                                   Den lilla svarta är på plats och kalaset kan börja :)


                                                                   
Jag och Katherine gjorde potatisgratänger och förberedde kvällens drinkar. När självaste hjärnan i gänget kom så var vi tvugna att slurpa i oss ananas-drinkar för att orka göra sådär fina skagen-toast-förätter. Mums blev det!


                                          
Bild på det vinnande laget utan namn. Vi var förjävla bra helt enkelt! 

                                                                      Även Maria och jag är förjävla bra! :)        
                               


                                                                
Sen var det dags för skumpan. Eftersom Katherine bor längst upp på åttonde våningen så tyckte vi det var lika bra att skåla in det nya året på taket! Världens utsikt! Massor av fina raketer och härliga vänner att skåla med, vilket tolv-slag! :)




Eftersom det är årets första dag idag så tog jag och Elin tag i våra nyttiga liv och drog en långpromme imorse. Nu kanske nån tänker att "men vadå, det är ju 2:e januari idag" och visst, ni har rätt. Men eftersom det är skottår i år, så kunde knappast gårdagen räknas, och alltså fick man fuska lite igår med sina nyårslöften kom vi fram till.. Men nu så ;p 

Kommentarer
Postat av: Furir Katherine

Jossan!!! Jag vill me ha bilder!!!

2008-01-02 @ 19:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0