Duktig Tjej

Gissa om jag varit duktig idag alltså! Jag har gjort i princip typ allt som jag skulle göra idag, mkt bra gjort av mej! Jag har t.ex.:

- Varit i skolan, lämnat in arbete och gått på ett klassråd (visst är jag duktig :P)
- Åkt med Tina till Bergvik för att leta present till vår käre Per (mkt svårt ska tilläggas)
- Pratat med Expert om min TV som dör ibland (varför sa ni inte att den modellen är känd för att stänga av sej?!)
- Träffat mamma och köpt upp halva Plantagen (fick fnatt och glömde hur ogröna fingrar jag egentligen har)
- inhandlat både taklampa och hyllor (mkt behövligt, dock vet jag inte hur jag ska nå att få upp lampan)
- satt in pengar på ICA-kortet för första gången (vuxenpoäng!)
- handlat småplock-mat till gästerna som kommer på lördag (jag ska försöka göra det ätbart)
- pysslat ihop min nya hylla alldeles själv. (Grannen agerade arbetsledare och det gjorde hon bra!)

Jaa, vad ska jag säga. Ni ser ju hur otroligt duktig och upptagen jag är! Det är nog tur att jag är ledig imorrn så jag hinner andas (öööh, läs: slappa på soffan) lite ;p Men nu blir det sängen! Måste ju vara i fin form för 25-årskalaset som väntar imorgon... Gonatt, gonatt! :D




   Titta,så tjusig den blev! Och jaa, jag är stolt över mej själv :p 



                                                            

Här ser ni även bilder på mina fina växter som jag inhandlade idag. De små är ännu sötare i verkligheten och den stora är ännu inte döpt. Antagligen har jag ihjäl den snart så jag får klura ut nåt passande fort som fan!

Kommentarer
Postat av: mamman

Åh vad fina de är dina nya blommor! Åh vad duktig du är som själv kan snickra ihop Ikeahyllor. Man blir ju så stolt över dig. :-D Hörs sen. puss!

2008-02-01 @ 09:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0