Egentligen Ingenting

De va en väldigt trött tjej som drog sej hemåt till la familia efter träningen idag. Så trött så att hon faktiskt inte ens orkade sej iväg till bussen som skulle ta henne hemåt, så det får nog bli till att sova kvar här. Blir kanske så när man inte hinner äta, jag är ju lite av en skalman som behöver mat i princip hela tiden för att vara på topp :p

För övrigt så har det varit en helt okej dag. Förstår bara inte riktigt varför vi måste ha föreläsningar om samma sak som vi gjort förut.. under en hel höst.. :S men men, kanske är bra med repetitioner som vår lärare sa och glatt fortsatte att upprepa det vi gjort ett X antal gånger sen augusti förra året..!

Tjejerna var grymma på träningen idag, både det lilla laget och de större tjejerna. Hjälpte nog att jag snackade lite med dem förra träningen, för jävlar vilken fart och glädje det var på dem idag. Kul att se! :)

Nu blir det sängen för min del, ska nog faktiskt, tro det eller ej, läsa lite för skolan innan jag somnar. Man kan ju alltid hoppas på att det står nåt intressant! :p





"Du verkar va precis sån som man ska va" sa E och gjorde mej lite extra glad. Sånt där behöver man helt enkelt höra ibland :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0