Elins Tur Att Inta Värdinne-rollen

Det blev After Work som vi pratade på, riktigt trevligt. Inte för att jag är nåt big fan of Arvingarna som tydligen spelade där igår, men alltid kul att komma ut på roligheter å spana in lite människor. Haha, med risk för att låta som en gammal kärring, men det är roligt att se sej omkring lite, kika hur olika folk ser ut och hur folk beter sej osv. Om man har tur så dyker det ju upp nåt fint att lägga ögonen på också ;p

Iaf, jag, Maria och Tina tog oss en sväng dit och det var riktigt trevligt som sagt. Var där till det började och redan då hade folk börjat köa.. Vi snodde till oss en plats i assköna soffor som vi sedan gav vidare till Elin å hennes svänggäng. Hade ingen aning om att hon också skulle dit, visste ju knappt att jag själv skulle dit. Men det är ju ett bevis på att vi faktiskt har andra vänner också :p

Sen fortsatte myset hemma hos mej framför TV:n med Lets Dance å tjejsnack. Per kikade förbi en sväng också efter sitt jobb. Hade äran att få nattsällskap också, och det är ju heller aldrig fel ;D

Idag har jag gjort två försök till långpromenad, vet inte om det räknas om man slår ihop dem kanske? Först imorse men då regnade det obehagligt, och sen mitt på dan tog jag mej ut en sväng igen. Det blåste as hell, men det var iaf solsken i ögonen och det gillar jag! Mmm, lovely!

Fick ett ryck precis och började klistra in kort. Älskade att göra det när jag var yngre, men nu ligger jag efter med massa kort  :( Synn, det är så kul att ha ett fint och fixat album! Men jag ska ta tag i det nu, köpa lite fina pennor och roliga saker som man kan fixa till det lite fint med. Måste få tummen ur nu när pengarna kommer och köpa lite hyllor också, så jag får upp mina fotoalbum och böcker på väggarna. Är lite trött på att ha det i kartonger å påsar i ena hörnet..

Nu ska jag klistra in lite mer kort, sen är det bara att vänta in myset som komma skall. Kvällens värdinna är Elin och jag tror bestämt att det vankas hemmagjord pizza. Mums säger jag, något man borde göra oftare! Är ju även Sverige-Frankrike på tvn, så vi lär väl va bänkade. Kvällens dresscode skulle tydligen vara mjukt och helt, så på den fronten är det nemas problemas! Ha en rolig lördagskväll ni som ska ut å shejka! Ni andra får också ha det bra såklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0