En Trostjuv Är I Farten

Idag gjorde jag en spännande upptäckt. Min nya dammsugare, Einar, som jag fick i julklapp skulle antagligen komma väldigt bra överens med elins katt Frukten om de blev presenterade för varandra. De råkar nämligen ha ett stort gemensamt intresse: underkläder. Frukten har ju visat tydligt ett par gånger hur mycket han gillar trosor, eftersom han alltid ska va där och nosa när man sitter på toa hemma hos elin. Och idag när jag plockade fram Einar och började dammsuga så slurpade han i sej ett par av mina trosor. Bara sådär! Hur fräckt som helst tycker jag! Och snabbt gick det också, hade inte en chans att få tag på mina stackars trosor... tack och lov var det inte några av mina favoriter, så jag köper hellre nya än att plockar fram de där ur påsen.. Men en stor utskällning fick sej Einar minsann för fortsätter han sådär blir det mycket tråkigt! Jag menar, jag har ju inte råd att köpa massa nya underkläder hela tiden heller!

Åkte med mamma till IKEA och beställde gardiner till köket förut också. Gött att ha det fixat, nu ska jag bara se till att få ordning på dem och få upp dem.. sånt där är ju drygt! Men att få dem färdigsydda från IKEA lät ju jävligt smidigt faktiskt. Sen följde jag med mamsen hem till la familia och där började telefonen ringa. Först ett asdrygt samtal som jag gärna varit utan... ("Men va trevligt, ringer han!" Öööh, nej det var faktiskt riktigt icke-trevligt kände jag)

Och ett par minuter ringer nästa person som jag faktiskt heller inte vill prata med nowdays. Men eftersom jag nuförtiden klarar av att va cool as ice så löste sej det också tillslut utan några större problem :) Men ändå, jag tror jag stänger av den där jäkla telefonen nu, innan det ringer nån mer dryg person. Känner att jag inte är upplagd för mer tråkiga twister idag ;p



Hejdå på er!

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

hahaha skön du e jossi=) inte lätt med damsugare som röjer allt i sin väg, jag känner igen det där, man undrar dock hur allt hamnar på golvet:P

2008-01-03 @ 23:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0