Gårdagens Problem Är Fixade

Dagen, helgen, ja i princip hela livet är räddat. Krånglet är löst och pengarna har kommit :D Livet leker! (Jag har inte alls humörsvängningar..)

Så idag är en bra dag. Ganska bra iaf :p Har fixat det jag skulle göra idag (inget kunde stoppa mej) och nu sitter jag här och laddar för att gå att handla. Men. Det är tyvärr inte bara att gå att handla, mina vänner, det är nämligen såhär att jag är om möjligt ännu mer sugen på godis idag än vanligt. Herregud, jag vet inte om jag vågar gå in i affären i detta tillstånd för då kan det inträffa en smärre katastrof :p Erbjöd mej att skriva upp en lång lista på allt ja va sugen på och ge till Maria, men hon avböjde vänligt men bestämt. Fast eftersom jag utgår ifrån att det är mycket intressant läsning så tänker jag minsann skriva listan här i stället, så ni alla kan få ta del av den..! Jag har kortat ner den lite för allas skull. Jag skulle kunna tänka mej att äta:

*Ben&Jerry-glass, cookie dough

*Massa smågodis; speciellt dumlekolor, mariannekolor, vita/rosa runda godisar, gröna racketar, jaa, de flesta sorter helt enkelt

*Chips, gärna sourcreme cheese-smak eller gröna Pringles

*Naturgodis, självklart de bitar som är doppade i choklad och yohurt

Skulle heller inte tacka nej till lite fikabröd som typ bullar och mörkulor just nu.. mm, mums! Men men, ska snart masa mej iväg till affären och låtsas att vindruvor är minst lika gott :)



För övrigt är jag i en väldigt jobbig situation just nu eftersom TV-shop gick igång och dosan är alldeles för långt bort för att jag ska kunna zappa bort det utan att behöva resa på mej... Visst, livet leker skrev jag nyss, men livet är ändå hyfsat hårt ibland ;p

Kommentarer
Postat av: Katherine

Vindruvor ÄR lika gott om inte godare än godis ju!

2008-01-24 @ 17:42:59
Postat av: Maria

Du är duktigt du Jossan ;) Vill också kunna stå emot allt lockande...nu är det snart dags för match :D

2008-01-24 @ 18:00:28
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: Teresia

Inte latt du:p
sjalv blir det inte mycket traning har nar man jobbar sa mycket som man gor, man ater ju relativt nyttigt har men enda, saknar sa grymt mycket att fa ata fullkornsris och fullkornspasta.. O fa ga pa spinning och bodypumppass..:(
Haha saknar allting just nu kanns det som!
Men det ar redan snart februari. Far sa om jag tar erbjudandet om nasta destination, borjar kanna att ja langtar grymt mycket efter civilisation, att fa leta reda pa en egen lya i k-d osv.
Det marks hur allting blir.
ha det bast gumman!
Puss & Kram!

2008-01-25 @ 03:12:45
URL: http://taaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0