Handbolls-EM Och Lite Annat

Söndagen har varit ungefär som söndagar ska vara; förutom en långpromme som jag och grannen började dagen med så har det mest varit TV-tittande som stått på schemat för idag. Det har varit en härlig blandning av både skit-program och handboll - asbra ju, bara att zappa sej igenom hela dagen/kvällen :) Gött att Sverige vann också, de innebär ju att vi gick vidare från gruppen och får fortsätta spela. Tyskland, Spanien och Ungern (tror jag det var) väntar på oss, det kan nog  bli svårt det... men kul att se kommer de bli iaf ;D

Fast vi har ju faktiskt varit lite duktiga idag också och skruvat ihop Elins nya hylla, så helt slappa har vi ju inte varit. Trots att vi är jävligt grymma på att skruva både hon och jag, så får man ändå räkna med att minst ett par lustiga situationer uppstår när det är dags för oss att vara händiga. Men det hör liksom till, och nu står hyllan där så fint inne på hennes "kontor". Nu är Elin ner och gör lite mat hemma hos sej och jag sitter och nördar framför datorn. Man måste ju ha en liten paus från varann så man inte sliter ut varann menar ja!

Nu ska jag lägga mej och vila en sväng i soffan innan det är dags att sätta igång med fruktsalladen vi ska ha ikväll till filmen. Är sjukt trött känner jag, blev lite sent inatt eftersom jag fick lite sovsällskap även inatt. Trevligt såklart, men också lite drygt måste erkännas.. speciellt när man vet att den andre är full och gillar att ligga kvar länge i sängen på morgonen. Men this time var jag benhård och skickade iväg honom precis som jag lovat :D Det va bra gjort av mej, jag är stolt! Haha, nu låter det som jag inte ville ha sällskap, och riktigt så var det ju inte, vänner är alltid välkomna såklart. Men ändå, ibland är det gött att få bre ut sej lite granna ;p




Nu blire som sagt slappa lite framför Singing Bee :) Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0