Inte Den Här Gången Heller

Vilken dum liten tjej jag är ibland.. Den här gången trodde jag faktiskt på riktigt att de kanske var över, men icke. Imorse ringde telefonen och väckte mej och vem va de om inte självaste B. Han hade tydligen varit bortrest i flera veckor och ville nu va så snäll och lämna tillbaka en instruktionsbok som är min. Kan egentligen inte annat än småskratta, hmm, varför tror jag honom inte riktigt? Känns inte direkt som att han har gått där på semestern och våndats över att jag inte fått min bok liksom, och därför var tvungen att ringa till mej det första han gjorde när han kom hem.. Speciellt som han vet att jag aldrig ens kommer kika i den där jäkla boken... :p kröp ju även fram att han "hade tänkt kika lite hur jag har det och hur jag bor nuförtiden". Synn att du tänkte så, sa jag, för det hade nämligen inte jag tänkt... ;p Okej, det kanske finns nån som tycker att jag låter som världens mest känslolösa människa nu, men vet man storyn bakom så vet man också att jag är totalt motsatsen till sån. Jag har verkligen gjort allt jag kunnat för B, lag ner tid, energi och så mycket omtanke på honom, men efter att ha insett att jag aldrig någonsin skulle fått tillbaka ens hälften så förstår jag att det inte är värt det. Det finns människor i min omgivning som förtjänar det mer, helt enkelt! Han säger att han själv förstått detta nu, och en liten del av mej tror på honom. Synn bara att det nu är försent, jag önskar såklart heller inte att det hade behövt bli såhär..

Nu knackar snart Maria på dörren hos mej, kul! Det vankas hemmagjord kebab här i min lilla lya, gott gott gott, speciellt eftersom jag inte ätit nåt idag heller. Haha, kul blogg jag har, allt jag skriver kretsar om att jag inte hinner äta (som om jag försöker framstå som någon anorexia-wannabe, vilket, åter igen, ni som känner mej, vet att jag definitivt inte är :p) Men va fasen, de dök ju upp en klipptid här mitt på blanka dan och jag var inte sen att tacka ja! Så då blir de mys-mat snart istället. Trevligt :) Är väl massor på TV:n ikväll också, så det är bara för oss att zappa gärnet.

Ha en bra kväll ni också!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Har du klippt dig? Ingen fin bild att lägga ut så man får se resultatet? ;-) Tack förresten för den fina musiken häromkvällen som gjorde att jag mådde så gott och somnade sött... Puss!

2008-01-30 @ 11:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0