Jag Skulle Hellre...

Så sitter man här då, en söndagskväll och "laddar" inför morgondagens kommande jobb. Som vanligt gick helgen alldeles för fort. Som vanligt är man inte överdrivet jätte-sugen på att ställa klockan för att gå upp tidigt och jobba, utan jag kan ganska lätt komma på ett par saker jag hellre skulle göra imorgon...
Jag skulle tex hellre:

 Dricka massa goa drinkar    

                                                                                               Ligga vid en pool å glassa


  Stanna kvar i sängen å mysa te´t lite exra (Du får joina, Maria!)


                                           Fylla år, fira födelsedag och äta massa smarriga tårtor
  Åka till Ransäter och lyssna på örongodis


                                                                                 Turista med mamma i London
 
 Festa till det med de allra roligaste och hetaste pinglorna

                                                             Simma med Lulu och de andra delfinerna



Fast iförsej.. att gå upp å tjäna lite pengar är väl heller inte helt fel. Speciellt inte om det är här på hemmaplan, så man får bo hemma hos la familia och få massa go hemlagad mat hela tiden :)

Dagen började tidigt för min del eftersom vi hade handbollsmatcher, och eftersom även de kommande två mornarna kommer börja minst lika tidigt så tänker jag släcka och krypa under täcket nu minsann! Gonatt gonatt!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina bilder, du är så himla fin Jossan :)
Hoppas du haft en bra helg!
Kram

2008-01-14 @ 10:27:06
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund
Postat av: preiszan

jag älskar din lite halv galna blick på första bilden, men ändå ser du lite glad ut. som om nån är påväg att ta drinkarna ifrån dig och du skyndar dig som FAN att dricka upp dom och inser att du kommer hinna innan personen i fråga får tag på dom.. haha :)

2008-01-14 @ 21:25:57
URL: http://preiszan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0