Jag Vill Också Åka Bort!

Hade fel om idag och det känns hur skönt som helst! Grupparbetet som vi gjorde imorse tog inte så lång tid som jag trodde och det innebar ju att jag faktiskt hann hem nu och laga mat innan jag ska åka iväg på träningen. Gött att slippa stressa! :D Är inte helt hundra på att vi förstod uppgiften rätt, den var en aningens krånglig och halvskum men vi börjar bli vana vid det här laget.  Det brukar ju bli bra ändå till slut!

Synn bara att jag inte hann uträtta mitt lilla ärende i morse som tanken var. Insåg ganska snabbt att jag inte skulle hinna eftersom jag var tvungen att ta bussen istället för bil som de va tänkt först. Men men, det får göras en annan gång! Det är så mycket överhuvudtaget som jag känner att jag måste komma ihåg att göra, och fixa, och jag är rädd att glömma bort nåt viktigt. Får helt enkelt börja skriva upp allting lite bättre. När man väl får in rutin på det sen så glömmer man nog inte lika lätt.

Haha, fick reda på igår att min lillebror har bokat en resa till Cypern med sina vänner. Blev först jätteavis och arg såklart och muttrade nåt om att "det fick minsann inte jag göra så tidigt" men blev ganska snabbt påminnd om att jag fick en resa i 18-årspresent. Men eftersom ingen ville/kunde följa med så blev det ju ingen resa just då, utan jag sparde mej till året efter när jag och T åkte till Grekland istället.  Så egentligen är det väl mest den nojjiga och överbeskyddande Jossan som kryper fram, tänker ju direkt "hur ska det gå för min lille bror där nere? Hur ska han klara sig?!" Fast när jag tänker efter så är han ju inte så liten längre... :p
 
 <-- Jag och min "lilla" bror :)

Fan va sugen man blir på att åka, jag vill också iväg! Jag vill också va ledig och sola och bada och kalasa och äta massa go mat. Å va på semester helt enkelt! Fast idag, när solen skiner sådär gött här hemma, så är längtan inte riktigt så stor iaf.. det är värre de här regninga blåsiga jävla dagarna som det har en förmåga att vara här i Sverige vid den här årstiden, då vill man bara bort bort bort. Måste kolla om man kan boka in en resa framöver, bara den där känslan av att ha nåt att se fram emot.. mmmm, jag vill också!!




Nu blire baconsås och pasta, sen träning och sen Sverige-Ungern. Trevligt trevligt!

Kommentarer
Postat av: farbror kåldolme

jag vill gärna inte åka bort. speciellt inte idag när det tråk-snöar.. mmmmm, sverige är BRA

2008-01-23 @ 15:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0