Kaj På Svaj

Låt mej presentera er för Kaj. Kaj på Svaj heter han. Han är en liten filur som jag och Elin stötte på när vi var på väg i världen äckligaste snökaos hem från Katherine. Katherine hade nämligen lockat oss med massa god mat så jag och Elin begav oss dit tidigare under kvällen. Jag känner mej bortskämd, blir bjuden på massa mat hit och dit. Men på lördag är det min tur, brudar! :)

Iaf, på vägen hem kom vi på den briljanta idén att göra varsin snöängel nu när det var så mkt snö ute. Och när vi ändå var i farten så kunde vi ju lika gärna fortsätta och göra en assnygg snögubbe. Så på med tjockaste vantarna och halsduken och shit vad vi kämpade med rullningen, (dagens motion utan tvekan!) men visst blev han snygg? Lite sne kanske, okej, men vadå. Det är typiskt Kaj. Han är sån helt enkelt :D 

                                                                          
      Moi in action                             Se så stilig han är, Kaj på Svaj                      Elin & Kaj myser till det
               

Elin och jag kom fram till att vi antagligen var de snyggaste snögubbe-rullarna denna lördagsnatt. Vad  vi inte kom fram till var om det mest berodde på att vi även var de enda som gjorde en snögubbe just då i detta snökaos, eller om det helt enkelt var för att vi alltid är så snygga. Antagligen är det alternativ nr två som stämmer bäst ;p

Idag har jag fått mina fina gardiner uppsatta också. Gött, de blir en aningens mer bebott då. Tack mamma! I morgon bär det av till hemtrakterna igen för att måla lite. Det kan bli kul. OM det inte är snökaos och OM vi orkar så bär det väl även av på en morgon-promme skulle jag tro. Men det är alltså bara OM :p



  <-- Så här snöig, svettig och glad blir man när man leker i snön :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0