Kalla Mej Fjantig

... men idag kom tårarna. Sverige spelade mot Norge idag om 5:e plats i EM och det var hur spännande som helst. Jag och Katherine fick till en spontan handbolls-dejt på msn och vi var lika nervösa båda två. Oh my, vad det tog på hjärtat! Lika efter fulltid och sen lika även efter första förlängningen... jag höll på att dö helt enkelt! Men så när Johan Pettersson sa "jag tar straffen, jag fixar den" och kliver in, fintar ner målvakten till sittande läge och lägger in den enkelt i mål... ja jävlar, mina vänner, det var total lycka för mej. DET VAR SÅ VACKERT!! Hahaha, känns som att det var  så bra att just han satte den, hans sista  match ever i karriären osv.. Jaa, jag finner inga ord :p Lycka var det iaf som sagt! Jag bara hoppade runt här hemma i lägenheten och tårarna rann. Haha ;p

Nu är allt för ikväll fixat iaf, ska väl ta å börja göra mej i ordning snart. Är ju faktiskt bara en timme kvar tills vi ska gå typ, man kanske borde börja fundera på kvällens outfit..?! Njaa, skit samma, det viktigaste är ju att Ragnar närvarar, och det är ju som sagt redan fixat. Herregud, jag känner nu hur mycket jag saknat honom! Herregud, de där låter inte alls bra... alkis, vem jag? Fast ändå inte (så don´t u worry, mamma)

Shit, klockan går verkligen fort när man har roligt! Eller när man som vanligt fastnar framför datorn.. ;D Snart ringer Maria på dörren och jag inser genast att jag måste skärpa till mej om det ska bli något kalasande för min del idag. Tack och bock för idag, njut av lördagskvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0