Kallt Kallt Kallt

Idag har jag inget att blogga om (som om jag brukar ha det :p) så jag tänkte faktiskt skita i det. Dagen har bestått av en mysig långpromme med kusin Sebastian, vi va två snälla barnbarn och tog svängen förbi morfar för att säga hej. Eftersom jag nu har frusit konstant i tre dagar så hällde jag upp ett varmt bad åt mej själv med massa skum i. Man måste ju passa på när man är hemma och har tillgång till badkar! Många skulle säkert dra till med "åååh, ett skum-bad, vilket fredagsmys!" men vadå.. senaste veckorna har liksom varit hyfsat.. va ska man säga.. lata, för mej. Jag har ju jullov och kan faktiskt åka hem å bada när jag vill eftersom jag typ inte haft nånting att göra om dagarna nu när mina vänner jobbat. Gött gött, men på måndag är det back to school again. Fast ja... med det schemat vi haft hittills så lär det ju inte bli så mkt jobbigare det heller :p

Nu ska jag se På Spåret, tydligen ska Philip å Fredrik vara med ikväll. De kan bli en succé :D Sen vankas det tydligen lite käk nånstans i närheten.. göttit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0