Middag Och Mys

På kvällens schema står mys&mat och denna lördag är det min tur att bjuda mina kära väninnor på lite käk. Eftersom jag inte direkt är kung i köket (men är på väg att bli om jag får säga de själv) så tänkte jag bjuda på tacos. Lätt att fixa och jävligt gott om inte annat. Shit, har inte ätit det på jättelänge kom ja på, de kommer va grymt gott :D

Elin ringde förut och undrade om kvällens middag innebar någon speciell dresscode:
J: Ja, vi säger väl helt och rent, det räcker tycker jag!
E: Hm, det ska va rent alltså...
J: Ja, alltså.. Eller ja, vi säger så här i stället.. I alla fall ganska helt och inte helt orent!
E: Okej, de låter bra! Syns sen då.

Orent behöver ju inte betyda att det är smutsigt enades vi om och la på.

Så nu ska jag gå ut och gå en snabb-runda, det har regnat hela dagen och jag har hållt mej inne, men känner nu att jag behöver lite frisk luft innan jag börjar fixa här. Imorrn är det upp tidigt som gäller, har handboll i Kga imorron. Tack och lov skulle en bil komma och hämta upp mej här i stan, så slipper jag iaf att åka hemåt imorrn bitti. Blir lite längre som jag får sova iaf :)

Ha en kul och skön lördagskväll vad ni nu hittar på!


Kommentarer
Postat av: preiszan :)

helt och rent är överskattat tycker jag, om man inte är lite flexibel med gränserna vill säga.. min tröja visade sig ju vara allt annat än ren! därför umgås jag med tväytisen istället för dig ikväll.. puss

2008-01-13 @ 18:51:11
URL: http://preiszan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0