Nej Tack, Jag Vill Helst Inte Ha Några Pengar

Ja men det här är ju strålande, het fantastiskt faktiskt. Går in på min student-hemsida och ser att jag inte ens är registrerad till kursen än. Jag har skickat in papper och skött min del, men från skolans håll har de liksom inte gjort nåt än. Jättebra! Speciellt eftersom det är dags att betala hyror och räkningar nu i slutet av månaden. Kul, tycker jag, blir mer spännande på det här sättet. Undrar om jag kanske kan få lite rabatt på hyran denna månad, för 200 är allt jag kan ge.. Som det ser ut nu kan jag ju glömma utgång på lördag iaf, vilken tur att jag bokade in tvättstugan till kl 22 på kvällen, då har jag nåt att göra iaf.. :p

Hade ju träning idag, så jag inte kunde se dagens handbollsmatch. Kanske var lika bra det, med tanke på hur jämnt det var. Hade varit asnervös jag, och skrikit som en galning är jag rädd... men imorrn blir det handboll hos grannen, det sitter fint det.

Har bara en sak till att gnälla på innan jag släcker för denna dag, och det är creme fraishe-locken. Vet ni hur ont det gör att skära sej på ett sånt där sketet plast-lock? Om ni inte vet så tycker jag inte att ni ska prova, jag lyckades såklart skära mej på ett sånt igår och det känns väldigt onödigt faktiskt. Skärsår gör ondare än man tror, det liksom fläker upp köttet på ett sånt där mysigt sätt.. mmm... :S

Sov gott alla, det ska jag göra! Klockan ringer halvåtta imorrn; då blir det skola&redovisning och sen är det hälja. Gött dä!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0