Snacka Om Otroligt Svåra Problem

Efter en trevlig fredags-lunch med mamma så var det dags att gå ner till stan och möta upp Maria. Vi fick ju pengar igår båda två, så därför var det verkligen på sin plats med en shoppingrunda. Maria skulle leta festkläder och jag tänkte följa med som stöd, hade ändå tänkt gå ner på stan en sväng.. men jag förstår inte hur det kommer sej att det är jag som släpar hem massa shoppingkassar när det är Maria som är ute efter nya kläder? Det går liksom inte ihop ;p

Och så är jag så knäpp också! Jag är så otroligt velig.. jag har gått hela dagen och gnällt över att jag är bjuden till en klasskompis på fest. Var inte ett dugg sugen på det, eftersom det dels inte är en tjej jag umgås med nånting, och dels för att jag inte vet någon annan som ska dit. Har inte alls nån lust att gå själv på nån fest där jag inte känner en käft. Men så har jag så otroligt dåligt samvete för att jag tackar nej, det känns som man borde gå dit för att va snäll (som om det vore så jävla schysst liksom).. Jag vill ju inte dit, men ser det ändå som min uppgift att gå dit för att göra henne glad... Men egentligen, varför är det alltid jag som får dåligt samvete för sånt? Ingen annan ska ju dit heller, och de tänker säkert inte så..! För att gå på den här festen tackade jag nej till bio med Per och Tina, och sen ringde också Elin och pratade om nåt premiär/release-party vad det nu var för nåt.. som jag heller inte var så sugen på att gå på.. jag är så otacksam och bortskämd!! Vad är mitt problem?! Varför vill jag bara dra på mej myskläder och ligga i soffan och se på Lets Dance? Jag är 22 år och borde väl vilja dra ut på kalas en fredag känns det som.. men icke! Men imorrn blire fest iaf, då blir det första utgången för i år. Måste ladda kameran för jag hörde att Ragnar skulle kika förbi. Brukar bli en del kort tagna då ;D Kul kul kul me kalas imorrn, var inte så sugen först (skräll) men kom på att jag kan se det som uppvärmning inför nästa helg... För då blir det kalas här hemma hos mej ;)

Måste bara visa ett kort på mej och min nyinköpta tröja. Lila är den såklart, vad annars?! :p Hahaha, var inte oroliga för att jag ska göra något försök att börja med någon slags modeblogg eller så. Jag är alldeles för omodern för något sånt  men den här gången kunde jag inte hålla mej. Jepp, jag ställde mej och tog kort på mej själv i spegeln, otroligt cool är jag. Men tröjan är så mysig så den förtjänade att vara med på bild :) Tycker jag iaf!



Nu ska jag packa upp shoppingkassarna! Ha en trevlig fredagskväll. Adios!


Kommentarer
Postat av: Katherine

hihi d ä ju samma tröja som ja köpte för 2 veckor sen. fast ja köpte en vit o en brun=) Va skojigt... funderar på om ja ska köpa den orangea också, tycker den är fin. Men den kanske inte ä kvar.

2008-01-26 @ 12:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0