Stress & Stress

Idag har det bara varit stress stress och stress. Antar att det kommer va ungefär såhär varje måndag framöver, drygt :S

Klockan ringde tidigt imorse, hade tänkt gå ut en snabbis men kände att jag absolut verkligen inte orkade imorse. Var väl trött efter att inte ha sovit så mycket i lördags antar ja. I alla fall så ställde jag om klockan och sov en liten stund till, eftersom jag trodde att jag skulle få skjuts imorse. Icke! Självklart så var min taxi-chaufför sjuk så det blev lite smått panik här hemma imorse. Fast duktig som jag är så hann jag ändå :)

Sen var det skola och kursstart som gällde. Kan bli en okej delkurs, kan också bli rätt drygt.. vi får väl se.. bara att hålla tummarna! Efter skolan var det åter stress igen, hinner inte hem efter skolan på måndagar eftersom jag har tidig träning, så jag får släpa runt på den tunga och odiskreta väskan hela dagen för att hinna med bussen. När den väl va framme var det bara att springa och kissa (hade inte hunnit gjort de på hela dan) och sen köra igång. Märkte att bussen var ganska snabb så jag missar inte alls mycket av träningen. Gött det iaf! Fast ändå, man känner sej stressad och dagarna blir så långa när man ska från det ena stället till det andra, och dessutom så blir jag ju lite smågrinig och trött också när jag inte hinner äta :p

Nu ska jag faktiskt lägga mej i soffan och läsa lite kurslitteratur. Mmm, kändes jättehärligt och gå in och betala drygt 250 spänn för en bok som man egentligen inte vill ha såhär innan studiepengarna kommit och man inte har några pengar. Jättekul, verkligen!!



Oj, nu låter jag verkligen bitter och som en riktig gammal kärring som bara klagar så nu är det bäst att jag ger mej. Tisdag och onsdag kommer va lika stressiga de med, men efter onsdag då är det i alla fall nästan helg för min del! ;D


Kommentarer
Postat av: Teresia

Hello!
Jora fint me mej, dagarna e la ok iaf:p men stressigt och fortfarande mycket jobb! Gjorde dock en kanon utflykt igar, alla gasterna va asnojda, me like! Haha ska dock pa hotellservice idag, sitta pa hotellen du vet, och pa ett av vara hotell sa har vi tva helt storda gaster.. Sa ja ska fa en body guard me mig pa det hotellet, haha helt sjukt!
Men sa e de:p
Ah va kul me handboll! Vill ocksa se pa det, men blir ratt svart sa..
Men du far halla tummarna for min del ocksa sa att de gar langt!
Ha de finast!
Puss & Kram

2008-01-22 @ 02:39:00
URL: http://taaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0