8 Jobb-Pass Kvar

Satt och tänkte lite förut (faktiskt!) och kom på att jag bara har 8 skift kvar att jobba. 8 skift, det är ju ingenting..! Det har gått så fort i sommar, vilket jag inte trodde att det skulle göra från början.. gött! Vanligtvis brukar det ju va lite jobbigt när sommarn går fort och bara försvinner iväg, men i år känns det inte alls jobbigt. Antagligen är det för att jag för en gångs skull längtar efter hösten, eller iaf till slutet av sommarn eftersom det finns massor att se fram emot :) Efter att ha jobbat klart så väntar ju resan till Turkiet, t.ex. Hur kul som helst!!! Och sen är det pang på nollningen som gäller; två veckors kalasande i skolan.. ;D Känns som det också kan bli ganska kul :) Och när det lugnat ner sej med nollningen så väntar en mysig höst tror jag, och vem vet vad som händer då. Just nu verkar det som det kan bli en liten roadtrip mot norr, vi får väl se.. det skulle ju passa mej bra eftersom jag aldrig varit längre upp i Sverige än Sälen..

Nu ropar solen :) Man måste ju ta tillvara på timmarna innan jobbet. Ha en bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0