Bagarns Tös

Japp, så har precis man kommit hem från mamma då. Har tillbringat hela kvällen där med bakning och massa prat. Det var väldigt trevligt och det gick faktiskt ganska bra för mej. Behövde inte be om hjälp exakt hela tiden och kakorna ser ut ungefär som de ska tillochmed :) Jag kan ha råkat smaka lite på smeten men jag är inte helt säker... ;p Nu är det inte så många kak-sorter kvar att baka. Mamma ställde in mina älskade mörkulor nu när jag gick hem så ska de stå där inne i ugnen och gotta till sej över natten.. Mmm, gissa om jag längtar! ;D Och som ni ser p bilden; nästan bara önskekakor!




Imorrn ställer jag klockan på halv tio tror jag bestämt. Herregud, känns som världens längsta sovmorron.Viken lyx! Har jag tur så skiner solen, det vore en perfekt början på dagen. Sussa sött! Och tack mamma så jättemycket för all hjälp ikväll! :)

Kommentarer
Postat av: mamman

Tack själv älsklingsgumman för besöket o sällskapet. Du är suverän i köket, dina bakverk går minsann inte av för hackor! Mörkulorna ser fina ut. :-)

puss o gonatt

2008-07-02 @ 23:32:46
Postat av: preiszan :)

WISHING-COOKIES! me like :D <3

2008-07-03 @ 00:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0