Bättre Nu

Tänk att det finns människor som läser det man skriver och visar att de verkligen bryr sej. Ni är guld! Det känns redan lite bättre; humörsvängningar, precis som jag skrev. Saker som att kunna ligga ute i bikini ända till halv nio på kvällen och läsa gör mej glad, och att ta en lång dusch gjorde heller inte saken sämre. Imorrn när jag  vaknar är jag på topp igen. Då är det ju helg för fan! :D Jag ska slå på stort och åka hem till storstan, sen väntar nog en runda på hamnfestivalen med några av brudarna. Trevligt trevligt :D

Nu ska det sovas! Fast först måste jag spela nån omgång Tetris. Jag fastnar så lätt i såna där spel, hur kul som helst ju :p


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman! Du skulle ha följt med mig till stugan. Där kan humöret bara svänga uppåt. Underbart skönt på simringen. Funderar på en repris ikväll faktiskt för att sova över. Men du skulle till hamnen eller? Puss min skatt!

2008-08-01 @ 08:37:47
Postat av: elin

det är en stor sol övber karlstad ikväll säger smhi :) helgen ska bli molnig så ut å käka idag vore väl guld :D Katherine ville me också.. vilket svänggäng. saknarrej

2008-08-01 @ 09:45:01
URL: http://preiszan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0