Bilder På Årets Kalas

Det har ju blivit lite av en tradition nu, att jag anordnar ett kompiskalas och jag ville inte vara sämre i år. Vet inte vad jag ska skriva annat än att det blev en lyckad kväll även i år; jag blev bortskämd med massa fina/roliga paket, det åts god tårta och det spelades kubb under kvällen. Mina kära vänner Elin och Katherine hade även fixat en rolig och lite smått avslöjande tipspromenad om mej, kuuul! :)

Lite bilder från kvällen:



Kattes, Elins och mitt mästerverk

Jag fick en hel vas (!) fylld med Ragnar i present. Va nästan ingen som fick smaka och jag släppte knappt glaset en sekund förrän det var slut. Mmm, gott!



Sen var det dags för tårta och tipspromenad som innehöll kluriga och roliga frågor!


Efter att ha gått igenom de rätta svaren stod Mange och Teta som vinnare. Grattis!


Innan det var dags att dra sej mot BMB så spelade vi lite kubb också. Jag, Katte och Maria var pretty sämst. Mange, Viktor och Teta var snäppet bättre, TROTS att Teta envisades med att slänga i kubb-pinnen i fontänen fler gånger ;p




Kvällen fortsatte sen som sagt inne på BMB där det också var jättekul. Jag måste säga att jag är nöjd med hela helgen, den hade gärna fått vara dubbelt så lång! :) Återigen, tack alla ni godingar som firade mej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0