Den Som Ropar Efter Mycket...

... får oftast iaf litte grann har jag märkt ;p

Jag kan nog va en rätt krävande tjej om jag är på det humöret. Eller jag kanske kan begära lite för mycket ibland; även om jag redan fått det jag velat ha så kan jag liksom inte ge mej där utan ändå tänka att "liiite mer hade det att gått att få", om ni förstår.. Som nu ikväll efter att ha pratat jäääättelänge och jäääättetrevligt med Mange så tyckte jag ändå att det hade varit på sin plats om han hade sagt hejdå när han drog (trots att jag sa att jag såg på film och hade slutat prata) men när jag gnällde lite inför Elin så påpekade hon faktiskt att man kan inte få allt här i världen.. "Att få ett gonatt nu vore ju som att begära att Stefan Holm skulle hoppa 2.50" ansåg hon. Okej, även jag insåg väl att man faktiskt inte alltid kan få allt här i världen.

Så går det en halvtimme och så piper mobilen.. Nämen! Ett gonatt-sms minsann! Mohahah, det lutar åt OS-guld för en viss idrottsherre tror jag bestämt... ;p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0