Ett Glas Vin Har Ingen Dött Av

Eftersom jag är ledig idag och solen lyser så passade jag på att lägga mej ute en timme förut och bara må gött. Hade tänkt gå på stan men kände att det kan vänta! Låg där och kände att det vore minsann gött med ett glas vin snart, men tänkte att njaa.. får nog va duktig och vänta till ikväll.

Men så precis när jag fixade till lunchen så skrev Teta på msn att hon njöt av ett glas vin till maten och rätta mej om jag har fel, men det måste ha varit ett tecken! Det är klart som korvspad att jag också ska ha mej ett glas vin till maten tänkte jag då :) Man får!! Speciellt om det är lördag, man är ledig och solen skiner. Och jag är ju faktiskt över 18 år och bestämmer alldeles själv  när jag dricker vin! Genast blev min färdiglagade fiskgratäng från Findus (med dillsås, mm jag älskar den!) genast mycket lyxigare ;p Och det slank ner vill jag lova. Nu är det bara att vänta ett par timmar så är det dags att fixa sej i ordning lite för kvällens grillande och ståhej. Kommer bli kuuul tror jag :)


Lördags-lunch.. Man får smaka på vinet redan kl två :)



Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha klart man får;p

det är ju som sagt lördag och solen skiner!

Woho!

Underbart med grillning sedan=D

2008-07-12 @ 18:03:07
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0