Får Man Önska?

När pappa skjutsade hem mej till stan förut så spelade de en såndär gammal låt där de sjunger och frågar lite snällt om man kan få ta med sej hunden till himlen och det fick mej att börja klura lite. Kan man få lägga in såna små önskningar? I så fall skulle jag vilja göra ett par stycken, men jag begär inte alls nåt så stort som att få ta med sin hund eller så. Jag menar, nån där uppe kan ju va allergisk! Däremot skulle jag kunna tänka mej att ta med lite choklad (typ ett par lindt-kulor) och kanske en liter eller två av underbara drinken Ragnar (gärna i en vas eler liknande).

Fast å andra sidan.. det kanske är det som är grejjen med himlen; man kanske inte ens behöver fråga om lov..?! När jag väl står där och väntar på att få komma in (jag kommer antagligen inte få några som helst problem att bli insläppt) så kanske hela himlen liksom BESTÅR av choklad och Ragnar ;p

Nu blir det duschen och sen ska jag ut på stan och va social. Hurra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0