Jag Gillar Er, Mina Stjärnor!

" ..och det mörker man ser gör att stjärnorna märks lite mer.." sjunger Lasse och visst har han rätt. När allt flyter på som det ska så tänker man kanske inte alltid på hur viktigt det är att visa att folk runtomkring en behövs, just för att allt ska flyta på. För ibland, när dagarna är som ljusast, är det kanske lätt att ta sina vänner och sin familj för givet, och ibland glömmer man också bort att berätta för dem hur mycket de faktiskt betyder.

Jag hoppas att mina stjärnor (ni vet vilka ni är) vet att jag bryr mej om er och är jätteglad att jag har er i mitt liv! Jag mår bra när ni mår bra och önskar att jag kunde trolla så ni slapp allt vad bekymmer och krångel heter.. Tyvärr är det ingen som kan det, och därför är det lite uppochner för oss alla ibland.. Men då hoppas jag ni vet att jag finns där om/när det behövs, precis så som ni finns där för mej!


Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig du fina!

2008-07-23 @ 16:04:43
Postat av: Maria

Ja men visst är det tur att vi har internet ;) Onödigt att träffas för mycket :P

På lördag åker vi upp till Sunne å Fryksdalsdansen, så tyvärr :(

Du är inte i K-stad nåt imorrn kväll?

Kramar

2008-07-23 @ 19:27:49
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0