Jag Gjorde Som Lotta På Bråkmakargatan..

.. och lyckades slänga något som jag absolut inte fick slänga, nämligen mina nycklar. Var ju meningen att jag skulle slänga Elins soppåse på vägen ut, men så var det så fullt med påsar så jag fick knö lite. Då råkade jag visst glömma att jag hade nycklarna i handen så det blev att jag slängde i dem också. Mmm, lovely! Bara ner med handen bland alla sopor och gräva upp nycklarna igen, jag är så frääääsch ;p Var kanske tur att det var såpass mycket i soptunnan, då slapp jag iaf gräva så mycket bland skiten :p

Sista förmiddan imorrn, känns gött. Efter jobbet så drar jag hem till stan igen och sover där. Börjar ju inte förrän 13.48 på torsdag, så de är ju sovmorron :) Ska hem till mamma imorrn eftermiddag och baka lite tänkte jag, hon har ju faktiskt större kök än mej, så det blir liksom smidigare så! Har inte riktigt bestämt vad som ska bakas än bara, jag får helt enkelt sova på saken :)


Kommentarer
Postat av: konstapeln

baka sånna där... typ tunna krispiga, me klet emellan! tror jag har ätit dom hos er nångång? :D

2008-07-01 @ 22:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0