Jäkla Tvättmaskin!

Jaha, så var man duktig och va ner i tvättstugan klockan åtta för att börja tvätta då.. Slängde i mina två tvättar som vanligt och stängde igen luckorna, och märker sen att den ena inte funkar. Det är liksom ingen ström i den och den går inte igång. Och eftersom det inte är nån ström i den så får jag ju heller inte ut mina kläder eftersom att luck-knappen inte funkar. Faan! Varför ska det alltid krångla med mej, som är den minst tekniska av alla?! Ååååh, typiskt! Var upp till de som tvättat igår kväll och frågade om de märkt nåt, och det hade tydligen varit så igår också. Spontant känner jag att man iaf kan sätta upp en lapp då eller nånting, så hade jag sluppit stänga in mina kläder där :( Men men, jag dör väl inte direkt.. fast det är som sagt jäkligt typiskt och tråkigt..

Inatt drömde jag litte halv-roligt iaf. Jag och Elin var i den brantaste skidbacken ever och bergsklättrade uppför den först med skidor och allt. Vi vågade knappt titta neråt för att de va så brant och sen var vi tvungna att åka ner också. Råduktiga var vi.. inte! När vi kom ner så åkte man in i en stuga och där fick alla vänta på att Ralph Lauren skulle komma och dela ut  ett litet pris (vad och varför kommer jag inte ihåg). Snacka om att man blandar in det man senast pratat om eller upplevt på nåt sätt och tar med det i drömmarna! Denna gång var det lite blandning av att ha tittat lite på bilder igår av en viss äventyrlig man och att ha varit och nallat alldeles för ofta på min nya parfym, tror jag bestämt.. ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0