Nedräkningsdag

16 juli idag.. det innebär att:

* det bara är 2 dagar kvar till Lars W i Ransäter. Mmm, picnic och orgasm för öronen i ett par timmar.. ge mej nu!

* det är prick en månad till jag, Elin och Teresia drar iväg till Turkiet. Alla varnar för värmen i aug, men va fasen, lite kul lär vi få hur som helst ;p

* precis hälften av alla jobb-skiften gjorda. Tre veckor och två skift har jag gjort nu, det har gått hur fort som helst!

* Mange har varit borta (hemma?) halva tiden idag. Snart (försöker jag låtsas iaf) är han här igen! ;D



Så idag räknas det ner! Nu ska jag äta frukost i solen :)



Lasse i Ransäter -06

Kommentarer
Postat av: Maria

1 dag kvar :D

Ses imorgon söting!

Puss

2008-07-17 @ 07:53:53
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0