Nerbäddad!

Nu ligger jag redan nerbäddad och klar i min säng här i gamla flickrummet. Som vanligt när man ska iväg och göra förmiddag, speciellt innan första förmiddagen så sover man inte alls bra.. Jag ligger bara och  vänder och vrider på mej, är rädd för att inte höra klockan och försova mej eller nåt sånt. Igår var sängen alldeles för stor och för tom också kändes det som, jobbigt!! Så inatt lägger jag mej tidigt och hoppas på iaf ett par timmars skön sömn..

Men i fredags natt, då var inte min säng för stor och för tom iaf, tack och lov. Jag och Elin kom nämligen på att hon inte sovit hos mej nån gång (blir inte så ofta när man bor grannar uppenbarligen :p) så vi bestämde oss för att ha sova över-mys. Det var inte igår som sagt, Elin har ju inte ens använt sitt alldeles egna (men ibland utlånade) täcke så nu var det dags. Mysigt! Vaknade iförsej ett par gånger under natten och blev lite halvskraj när jag märkte att jag inte var ensam. Kommer ihåg att jag tänkte "va fan har ja gjort, Mange är ju i Strängnäs och vem ligger då i min säng?!" men kom ganska snabbt på att det var allra bästa Elin. Såklart ;D



Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Go natt!

Hoppas du kommer sova gott heeela natten!

Hörs i veckan!

Puss

2008-07-21 @ 22:06:50
URL: http://metrobloggen.se/mariaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0