Snabbspolning, Tack!

Fredag idag då... Säkert mångas favoritdag, och jag  brukar också gilla fredagar, men idag känns det som jag helst bara skulle vilja snabbspola hela dagen. Ännu hellre hoppa över den helt. Känns som den kommer gå sjukt långsamt, av ett par olika anledningar. Jag vill ha lördag NU GENAST!

Har iaf slagit ihjäl drygt en halvtimme med lite gräsklippning. Nu blir det solen ett par timmar (dagens räddning!) och sen bär det av till veckans sista skift. Eftermiddagar brukar va sega, ännu värrre blir det om det är fredagar och 30 grader solsken utanför fönstrena... men men! Nästa gång jag vaknar är det ledigt och bara massa roliga saker väntar :) Jag längtar redan nu; efter Mange, efter kalas, efter onyttiga saker och såklart efter alkohol ;)

Nu, solen!




Skulle hellre tillbringa dagen
såhär; med kusinerna uppe
vid stugan

Kommentarer
Postat av: mamman

Sådär skönt har jag haft det idag. Simringen är kanon. :-) Ha en skön lördag, vi hörs o syns. Puss o godnatt!

2008-07-05 @ 00:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0