Sova Och Drömma

Sitter här alldeles nyvaken. Drömde röriga drömmar om otrohet, slagsmål, en misskött katt, blod, en stora enso-maskin, hårda ord och motorsågar. Fy fan. Hoppas det ger sej snart, jag blir lika ledsen och besviken varje gång.

Men pratade om Elin om det där att lägga sej och sova på eftermiddan. Om man ser det så är det gött med nattvecka, man har liksom en ursäkt att få va trött dygnet runt och lägga sej och vila lite precis när man vill. I typ fem dygn. Asbra ju! Ingen som påpekar nåt om att "vädret är hyfsat och det är mitt på dan, du kanske borde klä på dej anständiga kläder och hitta på nåt" för då skulle man bara kunna svara att "Åh, det hade jag jättegärna gjort men tyvärr måste jag få lägga mej att sova nu. För min egen säkerhets skull, liksom". Mmm, gött. Jag som i princip kan somna vart som helst, när som helst också. Det passar mej bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0