Stugan, Here I Come!

Tänk att jag tog mej upp i sängen, de va värstans. Jag kanske inte är så kort som jag trodde ändå. Eller så kanske jag har jäkligt bra spänst. Eller så var inte sängen så hög som jag inbillat mej :p Sov iaf ganska gott men vaknade ett par gånger och var grinig för att jag inte såg nån sol ute. Tänkte att "va fan, de lovade ju värmebölja i helgen". Såg sen på klockan att hon var kvart över fyra, så det kanske inte vae helt konstigt att det inte var nån vidare sol ute.

Nu är det iaf hur mycket sol som helst (antar att det kommer som en stor nyhet för de flesta^^). Jag solar, njuter och tar lite pauser. Längre än en halvtimme i taget går ju fan inte, då svettas man ju bort. Men ta inte detta som att jag klagar, absolut inte. Jag svettas gärna bort! :D

De stora fördelarna med att va ledig över helgen är att man kan åka till stugan om man vill. Den stora fördelen med massa sol är att man gärna åker till stugan. Den enda stora nackdelen med den här helgen är att Elin jobbar hela helgen, så hon kan inte följa med. Tråkigt! Men men, jag har hört att det är viktigt att man är i från varandra i en relation också ibland. Så man får sakna varann lite, det är nog bara nyttigt ;p Och mej går det ju ingen nöd på, för jag får ju finbesök av både Teta och Annica :D

Igår efter jobbet var jag förbi Felix en sväng också. Han var tydligen i Forshaga över helgen, det inte alltför ofta. Hur trevligt som helst att träffa honom igen iaf :)


Jag å Felix, för typ 100 år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0