Svettigt

Herreguuud, idag är det varmt :) Så varmt så att det rann svett i armvecket efter att ha haft armen böjd i en kvart när jag pratat med Annica i telefon.. frääääscht ;p Känns ganska tungt att gå till jobbet om tjugo minuter, men å andra sidan hade jag nog inte orkat lega i solen och pressat hela dagen heller.. Jag spar mej till helgen, för då ska jag äntligen äntligen äntligen upp till stugan och bo där nån natt. Verkar som det kan bli så iaf. Underbart! Har blivit alldeles för lite av den varan i sommar..

Nu ska det fixas inför jobbet! Ha en bra dag alla som läser :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag cyklade hem på lunchen men det var nästan för hett att sitta på balkongen. Blysjöbryggan är som en hägring... Åh vad skönt det ska bli! Puss!

2008-07-24 @ 16:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0