Uttråkad..

Sitter här i soffan och är allmänt uttråkad. Har inget att göra! Och ingen att inte göra nåt med heller, alla verkar jobba/va borta eller va upptagna på annat sätt. Suck. Klurar på om man ska orka ta sej ner till stan, om nu affärerna är öppna vill säga.. Men det måste de väl va, fast det är söndag? Det märks om inte annat!

Satt och kikade lite på mina bilder och kom på att jag har ju glömt att lägga ut kort från självaste födelsedagen. Blev inte så många men ett par iaf. Måste ju få visa mina fem sorters kakor och mina olika tårtor som jag var så stolt över..! Och det är väl bättre sent än aldrig :)


Present från svärmor och födelsedagsfrukost.
Självklart ingick mina älskade mörkulor! :)


Kl 17.00 var det framdukat för släktkalas och även i år fick jag en
smarrig tårta av Elin och en av mamma :)

Åter igen, tack för allt firande!

Kommentarer
Postat av: emma

johan hälsar: HEJ!

kul att se er en snabbis förut. :)

har pratat med en tjej jag jobbar med och hon är sugen på att fölsa med och spela lite boll. :D hon har aldrig spelat men vill gärna testa. :D

vet du om det blir nån mer träningsdag? :)

kram.

2008-07-13 @ 21:23:12
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0