Yoghurt

Har ni smakat vanilj-yoghurt med smak av hjorton/äpple..? Jag provade den för första gången förra veckan och jag tyckte att den var hur god som helst! Sjukt god! Och jag som inte ens gillar hjortron, jag hade aldrig kommit på tanken att köpa en sån själv.. Vilken tur att det fanns andra som gjorde det, så jag inte gick igenom heeela livet utan denna goding ;p

Det är lite klurigt det där med yoghurt.. det finns så många smaker, och typ alla låter ju hur goda som helst! Vilken ska man välja, liksom? Oftast så blir det att man (eller jag borde väl skriva jag) hittar en favorit och så blir det liksom att jag köper den jämt. Istället för att prova runt litte grann, som man ibland kanske borde göra... Jaja, gott är det hur som helst! :D


Kommentarer
Postat av: preiszan

prova runt lite har väl ingen dött av..? elleeeeer? :D

2008-07-15 @ 14:31:34
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: Mange

hjortron är bäst!! :P

2008-07-15 @ 16:24:25
URL: http://fuja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0