Är Det Bara Jag...

... eller har det inte gått väldigt fort? 1 juni idag alltså (ok, nu har det hunnit bli den 2:e men ni fattar) och är det någon mer än jag som inte riktigt hunnit fatta det? Vart tog maj vägen? Vart tog våren, eller kanske hela halva året vägen..?! För mej känns det iaf som att det gått supersnabbt, fast om jag tänker efter så har det iförsej hunnit hända väldigt många saker också, stora som små..

Gårdagen var trevlig och rätt kul, men efter ett tag på krogen blev jag alldeles för nykter (sad but true) och knallade hemåt lite tidigare än planerat. Kvällen kändes ändå helt okej, men idag hade jag gärna varit utan vattenblåsan under stortån. Ajaj! Men jag ska inte klaga, för jag misstänker att det finns någon inte alls långt ifrån mej som har stora tråkiga blåmärken på sina knän efter den hemska galg-leken igår.. ska inte ens nämna mitt lilla blåmärke som faktiskt syns om man tittar efter ;p Tycker synd om dej, Hästen-Maria, men faaan va bra du var iaf! Lika bra som när vi byggde pyramid på kvällen, den var ungefär hur snygg som helst! Den grenen vann vi lätt, så de tycker jag att vi ska va stolta över och leva på ett tag framöver, så de så!

Under kvällen har vi varit hos Mickis och grillat och snackat lite skit. Väldigt trevligt initiativ av henne att bjuda hem oss till deras place som håller på å blir jättefint, men det känns avlägset alltså.. med hus och sånt där menar ja. Men vem vet.. nån dag kanske det är jag som står där med nyrenoverat hus och har små bjudningar :p

Imorrn är det upp tidigt för att tvätta och sen är det flytt-tajm. Känns en aningens wierd, men men. Så är det och jag överlever ju även detta. Om jag är ärlig så hade jag nog nästan mer ont i magen i lördags innan lekarna, och det gick ju bra tillslut det med ;D

Gonatt gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

vart ska du flytta=)?

2008-06-05 @ 23:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0