Årets Önskelista!

Så var ännu en slapp dag över och imorrn är det dags för mej att börja jobba. Känns inte helt jättekul; om jag fick lön ändå så skulle jag nog välja att ha sommarlov ett par veckor till ;p Men eftersom jag börjar med nattvecka så känns det ändå inte helt jättejobbigt heller, dels gillar jag att jobba natt och dels så börjar jag ju inte förrän21.48 imorrn kväll. Alltså har jag sovmorron även imorrn :) Kanske kan behövas, jag var faktiskt trött efter fredagens bravader märkte jag. Min käre pojkvän ringde och väckte mej halv elva imorse, vet inte när sist jag sov så länge!

Jag vet att det är ett par av mina nära&kära som efterfrågat en önskelista eftersom jag fyller år om två veckor så här kommer den. Jag sa ju att jag skulle lägga upp den efter midsommar, och nu är det ju efter midsommar så det är lika bra att skriva ner den nu direkt :) Som alltid när jag skriver önskelistor så vill jag poängtera att jag inte räknar med att folk köper saker til mej och jag räknar inte med att få allt på min lista. Sakerna som står på listan är sånt jag vill ha och behöver, men man får också tänka outside the box och köra på överrasknings-temat. Om man nu tänkt köpa nåt överhuvudtaget alltså. Om man väljer att inte köpa nåt så kan man ändå göra mej glad genom att komma på mitt lila kalas som jag tänkte ha.. Det kan bli kul, jag har redan börjat ladda! ;) I alla fall, här är listan:

* Svarta tights
* Ölglas i serien Lovisa
* Pandora-berlocker
* Presentkort, gärna från t.ex. systemet, H&M, MQ eller något liknande
* Svarta kaffekoppar från IKEA
* Sängskydd från IKEA
* Svart tröja från MQ
* Hårspray
* Mascara, Hypnôse, Lancome
* Matpengar till ICA-kortet
* Väggpelare från EM-möbler (tror jag:p)

Oj, ja ni märker att listan är ganska lång... och att det kanske inte ens är klar än, det brukar komma upp mer och mer saker ju närmare dagen man kommer. Haha, folk säger att det inte är alls på samma sätt att fylla år när man är äldre och att man inte har saker att önska sej då... Det gäller inte mej (än så länge) kan jag säga, på både gott och ont :p

Puss å gonatt!


Kommentarer
Postat av: Katherine

Haha presentkort på systemet... ja säger ju att du är törstig=) hihi rolig du är.

2008-06-23 @ 11:15:15
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: mamman

Äntligen internet i min lilla lya. Tack för önskelistan... vi får väl se vad vi kan få till.. pok

2008-06-26 @ 21:43:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0