Bra/Dålig Humor?

Det kan va för att jag just nu har så otroligt tråkigt. Det kan också vara för att jag ibland har otroligt dålig humor. Eller så är det en kombination av dem båda. Hur som, när jag rensade ur mitt rum för nån timme sen så hittade jag min gamla bildmapp som jag sparat sen man gick på högstadiet. Jag har aldrig varit nån stor konstnär och vet inte riktigt varför jag sparade bilderna som låg där i överhuvudtaget, men en sak som fanns där är jag fortfarande lite smått nöjd över. Det var nog nån gång i sjuan som man skulle rita en egen serie, och jag skrattar faktiskt fortfarande varje gång jag läser/ser min egen.. (om bowlingkäglan som inte vill få ett klot på sej och som då får en supersmart idé och får en medalj.) Kalla mej lättroad om ni vill, men såhär snygg och rolig var den :




Vet inte ens om det syns och går att läsa/fatta den ordentligt, men nu har ni chansen att själva avgöra om jag har bra eller dålig humor. Jag väljer att se mej själv som jävligt fyndig och kul iaf :D

Kommentarer
Postat av: emma

om det är dålig humor så ligger det i släkten. ;) haha. johans humor är väl lite dålig kanske. :D haha.

kramis.

2008-06-10 @ 18:30:06
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: mamma

Har lite svårt att läsa texten, men du har ju ritat otroligt söta käglor iaf. All humor är bra! Ha en bra onsdag, pok

2008-06-11 @ 08:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0