Det Där Med Ledig Tid..

När man har ledigt en längre tid så märker man hur viktigt det är med nära&kära. Vad ska man med massa lediga dagar till om man ändå inte har någon/något att fylla dagarna med? Jag har gått och längtat så efter mina två veckors "sommarlov", men när vädret blev dåligt, med några vänner bortresta och med en pojkvän som också är alldeles för långt bort, så började mina lediga dagar kännas lite som waste of time.. Som tur var så underhöll Annica mej igår på kvällen, och Maria kom tillbaka till storstan idag. Grannen kommer imorrn, så det går ju ingen nöd på mej, men ni förstår vad jag menar... om man ändå bara ska sitta av den lediga tiden så känns det helt inte lika kul längre!

Förutom att gå på stan med Maria och luncha med mamma så har jag också tagit en tur på mitt kära Maxi med Teta. Hon var ju tvungen att köpa massa rengöringssaker till hennes nya lägenhet, som förövrigt kommer bli urtjusig! Så grattis till den, Teta! :)

Nu ska jag krypa till kojs, så jag är pigg och utvilad till drogtestet som jag ska göra imorrn. Trodde jag skulle slippa det eftersom jag gjorde ett i våras, men de gäller bara i 3 månader tydligen.. tyvärr. Är alltid lite nojig över det där med att kunna kissa på beställning, men det brukar ju gå bra.. Det viktigaste är ju att det hinner bli undersökt och godkänt på två dagar, så jag kan börja jobba på måndag! :)

Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0